RETINA Magazine
Bril-in-Modepresenteert unógeenhoogstandje van Armand van Lingen: TBL Eyewear by The Black Label. Een minimalistische, verfijnde brillenlijn van eigen bodem, die hij samen met Agnes de Zwart heeft uitgerold. Met ruim twintig jaar ervaring hebben beiden inmiddels hun sporen verdiend in de optiekwereld. Als directeur van Bloomdale Eyewear heeft Van Lingen veel kennis opgedaan op het gebied van inkoop, productie en interne organisatie. Agnes de Zwart begon ooit als styliste en werkte vervolgens jarenlang in de sales met grote merken als Gucci en Armani. Daarna was zij verantwoordelijk voor nichemerken als Philippe Starck en Alain Mikli in Nederland. "Ik vind het belangrijk dat een bril zowel functioneel als trendy is, gericht op het nu", stelt Agnes. "Ik maak een vertaalslag van beeldbepalende klassiekers naar eigentijds design, met een grote liefde voor het gezicht en het comfort van de drager,’ vervolgt ze. ‘Ingetogen luxe. Het gezicht draagt de bril en niet andersom. DYNAMISCHE COLLECTIE De collectie van The Black Label is tweeledig: enerzijds klassieke stijlvolle eenvoud, anderzijds gewaagde oversized iconische modellen in een heel verfijnd jasje. "We werken samen met een jong en dynamisch team met een ongekende drive. Dat vinden we belangrijk. We luisteren goed naar onze klanten. Inleven in de opticien en begrijpen waar deze als ondernemer mee bezig is, is daarnaast de basis voor een goede samenwerking." VAKMANSCHAP Iedere bril is met aandacht, precisie en liefde ver- vaardigd. Vanaf de eerste schets en de materiaal- keuze tot en met de uiteindelijke samenstelling. De hele collectie bestaat uit tijdloze modellen van ultradun titanium. Dat is sterk en zo licht dat u bijna vergeet dat u een bril draagt. Geïn- spireerd op de mooiste klassiekers, vormgegeven naar deze tijd. U bent van harte welkom om deze Nederlandse hoogstandjes live te komen bekijken bij Bril-in-Mode! "ELEGANT VAKMANSCHAP VAN EIGEN BODEM" 15 spec!al
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDk5NTQ=