Briljant Optiek magazine - Cuijk

De ‘klantreis’ is de weg die de consument aflegt om tot een aankoop over te gaan. Wij vinden het belangrijk om ons in u te verplaatsen. Zo kunnen wij u nog beter van dienst zijn. U komt namelijk met een reden bij ons binnen: uw zicht voldoet niet meer en u hebt hier hulp bij nodig. Of misschien hebt u behoefte aan iets nieuws. Samen met u bekijken we uw persoonlijke wensen en behoeften. Sport u veel, hebt u last van droge ogen of wilt u absoluut geen bril? Deze vragen kunnen invloed hebben op welk hulpmiddel het beste bij uw ogen past. DESKUNDIGE METING Tijdens deze zoektocht worden de ogen deskundig gemeten. Met onze speciale meetapparatuur, de Visioffice, wordt uw kijkgedrag gemeten. Op die manier kunnen uw toekomstige glazen geheel op maat worden geleverd. De keuze voor de glazen en het montuur hangt ook weer af van uw behoeften en wensen. Zo hebben we voor iedere prijsrange geschikte glazen en monturen. AL JAREN TOONAANGEVEND Voor de brillenglazen werken wij uitslui- tend samen met glasleverancier Essilor. Essilor is al jarenlang toonaangevend op het gebied van brillenglazen. Een tijd geleden hebben wij met een groep klanten de fabriek van Essilor bezocht. Zij waren na afloop heel enthousiast. Zij konden zelf beleven waar hun glazen vandaan komen en zien wat voor uitgebreid productieproces erachter zit. Een klant noemde het: ‘Een unieke ervaring.’ Ga mee met ons op klantreis Met veertig jaar ervaring en een schat aan kennis en kunde in huis, kunnen wij zeggen dat wij specialisten zijn in het optiekvak. En we staan niet stil. Met het oog op de toekomst en de lange wachtlijsten bij de ziekenhuizen, specialiseren wij ons ook steeds meer in de oogzorg. Denk aan optometrie, waarmee we de oogartsen in het ziekenhuis ondersteunen. U, als klant, doet voordeel met al onze opgedane kennis. Ga mee met ons op klantreis. 6

RkJQdWJsaXNoZXIy NDk5NTQ=